HR, Administratie en organisatie à la carte

Ik help u graag met volgende taken:

  • Ondersteuning van uw personeelsdienst: payroll, recrutering, rapportage, ...
  • Opleiding in talen en administratieve of persoonlijke vaardigheden
  • Opmaken facturen, offertes
  • Ondersteuning in uw boekhouding : inboeken van facturen, financiële verrichtingen en diversen, enz ...
  • Opmaken of herschrijven van teksten / copywriting / ghostwriting
  • Nalezen van teksten op schrijffouten, grammaticale fouten en verstaanbaarheid
  • Opmaken en/of versturen van uw mailings - per post of digitaal
  • Event planning van A tot Z voor uw klanten of uw medewerkers
  • Opmaken van uw presentaties
  • Geven van presentaties voor uw klanten of uw medewerkers
  • Opmaken van documenten in xls (tabellen, grafieken, draaitabellen, ...)
  • Voorbereiden van en notuleren in meetings en verslagen opmaken
  • Databeheer: op punt stellen van uw klanten- of leveranciersbestanden (xls, access of bedrijfseigen software)
  • Travel management
  • Opvolgen marketingacties: verzamelen antwoordformulieren, verwerken enquêtes, versturen informatie of brochures, ...
  • Opstarten, updaten en beheer van uw analoge en/of digitale klassementen
  • E-mailbeheer: dagelijks filteren of beantwoorden van uw e-mails waar u niet aan toe komt
  • Advies rond organisatie van uw administratie

 

Daarnaast kan ik u ook nog van dienst zijn bij:

  • Het implementeren van clean desk in uw bedrijf
  • Verfraaien van uw kantoorruimtes, al dan niet met gepersonaliseerde kunstwerken

U wenst graag meer informatie ?

Contacteer mij

Samen met u zoek ik de gepaste oplossing.